środa, 30 grudnia 2009

Lista przebojów na wesele i poprawiny (5)

Już jutro Sylwester tak więc postanowiłem przygotować listę piosenek, które nie tylko idealnie nadają się na wesele i poprawiny, ale także na ostatnią imprezę roku. Chciałem zamieścić listę utworów, do których można potańczyć i już zacząłem ją tworzyć, ale po chwili zmieniła się moja koncepcja. Kończy się rok 2009, jest czas podsumowań, a jednym z najważniejszych wydarzeń mijającego roku była między innymi śmierć Michaela Jacksona. Dlatego postanowiłem to wszystko połączyć i tak powstała lista 10 utworów Jacksona, do których można potańczyć na weselu, poprawinach i Sylwestrze. Życzę udanej zabawy w ten ostatni i dzień roku.

Michael Jackson - Black Or White
Michael Jackson - The Way You Make Me Feel
Michael Jackson - Thriller
Michael Jackson - They Don't Care About Us 
Michael Jackson - Billie Jean
Michael Jackson - Beat It
Michael Jackson - Smooth Criminal
Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin'
Michael Jackson - Bad
Michael Jackson - Don't Stop Til You Get Enough

0 komentarze: