czwartek, 13 sierpnia 2009

Zaczynam

Witam wszystkich!
Ogłaszam oficjalne otwarcie mojego bloga „Weselcie się”.
Na początek kilka słów o mnie. Nazywam się Albert Czeci i profesjonalnie zajmuję się organizacją ślubów i wesel. W tym biznesie jestem już od prawie 10 lat. Zaczynałem w restauracji mojego wujka. Byłem wtedy jeszcze na studiach i w wakacje dorabiałem sobie jako kelner. Wtedy po raz pierwszy zobaczyłem jak wyglądają wesela dosłownie od strony kuchni. W międzyczasie mój kolega, będący częścią zespołu muzycznego grającego na weselach, zaproponował mi funkcję wodzireja. Tak więc przez dwa lata weekendy, zwłaszcza w okresie letnim, spędzałem na weselach albo roznosząc jedzenie albo zachęcając ludzi do zabawy. Później niestety zespół się rozpadł i skończyła się moja kariera wodzireja. Na szczęście wujek docenił moją ciężką pracę i dostałem awans stając się managerem, a tak to przynajmniej nazywałem żeby było ładniej. A tak naprawdę zajmowałem się koordynowaniem pracy kelnerów, zachęcałem ludzi do wybrania naszej restauracji na imprezy, zamawiałem jedzenie itp., dzięki czemu jeszcze bardziej poznałem co to znaczy organizacja wesela. Po roku zdecydowałem, że restauracja to nie do końca tym czym chciałbym się zajmować na dłużej, biznes ślubny – to było to. Udało mi się nawiązać współpracę z osobą organizującą śluby i zostałem jej asystentem. U niego pracowałem przez dwa lata i to był bardzo owocny czas biorąc pod uwagę wiedzę jaką zdobyłem. Po tym okresie postanowiłem 'iść na swoje' i założyłem własną firmę. I tak od siedmiu lat organizuję śluby i wesela. Początki oczywiście nie były łatwe. Zdobycie klientów początkowo było bardzo trudne, ale z czasem, gdy kolejni zadowoleni usługami polecali mnie znajomym było coraz lepiej. Obecnie zrobiłem sobie rok przerwy by zająć się rodziną, dlatego nie przyjmuję na razie zleceń na organizację żadnych imprez. Zgodziłem się natomiast na współpracę z serwisem szukamnaslub.pl, oni przekonali mnie żebym podzielił się z wami moimi doświadczeniami.

Na tym blogu będę opisywał najciekawsze wydarzenia jakie miały miejsca na organizowanych przeze mnie ślubach i weselach. Sam ślub jest tak wyjątkowym wydarzeniem, że właściwie nie ma imprezy na której nie wydarzyłoby się coś ciekawego, czy nietypowego. Dlatego zawsze staram się być przygotowanym na różne możliwości, ale mimo tego często okazuje się w trakcie, że trzeba działać spontanicznie, bo zdarzyło się coś zupełnie nie oczekiwanego. I właśnie o tym przede wszystkim będę tutaj pisał, ale nie tylko. Na pewno będzie dużo rożnego typu informacji dotyczącej tematyki ślubnej.

Jeszcze wytłumaczenie tytułu bloga:
„Weselcie się” – może wyjaśnię to tak: jak na imprezach ludzie się bawią to mówimy, że imprezują. Tak więc, jeśli ludzie dobrze bawią się na weselu to... No właśnie, nie ma jednego słowa by to określić. Ale zamiast powiedzieć 'imprezujcie na weselu' można powiedzieć 'weselcie się', czyli bawcie się na weselach.

0 komentarze: